Зарубіжка: 11 клас (ІІ семестр)


Урок 49. Бертольт Брехт (1898 - 1956) - драматург-новатор. Епічний театр Б.Брехта: теоретичні засади й художня практика
1. Роздивіться кроссенс за біографією Б.Брехта. Скористайтесь підручником або матеріалами з мережі Інтернет, щоб пояснити значення символів


2. Роздивіться відео про епічний театр Б.Брехта


Для візуального осягнення теми "Епічний театр Бертольта Брехта" роздивіться картку (автор І. Доброгорська)


Висновок: 

«Епічний театр» («епічна драма») — це не просто модерністське явище, а саме теоретична концепція Б. Брехта.

Особливості й теоретичні засади «епічного театру»

✵ В основі драми — розповідь, а не дія.

✵ Драма апелює до інтелектуальних та аналітичних здібностей.

✵ Відкритий фінал (конфлікт не розв’язано).

✵ П’єса не наслідує життя, це лише сценічна замальовка.

✵ Переважає жанр драми.

✵ Широке використання запозичених сюжетів

✵ Герої — не драматичні характери, а алегорії певних властивостей.

✵ «Ефект відчуження» (буденне явище, змальоване по-новому, видається дивним).

Отже, два основні принципи «епічної драми» — розповідність та інтелектуальність.

Домашнє завдання: Складіть ґроно за темою «Епічний театр» Б. Брехта».

Уроки 50, 51 «Матінка Кураж та її діти» Б. Брехта - драма-пересторога напередодні другої світової війни. Історико-літературні джерела й сучасний політичний підтекст твору, його антивоєнний пафос та алегоричний сенс. «Ефект відчуження» й інші ознаки «епічного театру» в п'єсі. Проблема війни та миру в літературі ХХ ст. Утілення в образах дітей кураж трагічної долі людських чеснот в умовах війни: сміливості (Ейліф), чесності (Швейцеркас) і доброти (Катрін).

1. Історія написання п'єси 

П’єсу «Матінка Кураж та її діти» написано у Швеції восени 1939 року — у дні, що безпосередньо передували розв’язанню війни в Європі. Згодом Брехт визнавав: «Коли я писав, то уявляв, що зі сцен декількох великих міст пролунає попередження драматурга, попередження про те, що хто хоче снідати з чортом, мусить запастися довгою ложкою. Можливо, я виявив наївність, але я не вважаю, що бути наївним — соромно. Вистави, про які я мріяв, не відбулися. Письменники не можуть писати з такою швидкістю, з якою уряди розв’язують війни: адже щоб писати, потрібно думати. Театри занадто швидко підпали під владу великих розбійників. «Матінка Кураж та її діти» — спізнилася...».

 Літературним джерелом для цієї п’єси Брехта стала повість німецького письменника часів Тридцятирічної війни Ганса Якоба Крістофера Ґріммельсгаузена «Докладний та дивний життєпис страшенної ошуканки й бурлаки Кураж». Ця повість разом із двома іншими повістями і знаменитим романом Ґріммельсгаузена про Сімпліціссімуса є складовою циклу так званих «Сімпліціанських творів». Однак, запозичивши у Ґріммельсгаузена деякі мотиви (Тридцятирічну війну як історичне тло дії, образ маркітантки на ім’я Кураж тощо), Брехт написав цілком самостійну за сюжетом і проблематикою п’єсу.

 Тридцятирічну війну (1618-1648) до середини XX ст. уважали найтрагічнішим періодом в історії Німеччини. Тому у переддень Другої світової війни вигнанець Брехт (але чи можна вигнати із серця Батьківщину?) звернувся саме до неї, ніби передчуваючи, що нова війна буде значно страшнішою за ту, далеку...

2. Словникова робота

Маркітанти (від італ. mercatante — торговець) — дрібні торговці продовольчими товарами і предметами солдатського вжитку, що супроводжували війська в походах, на ученнях, маневрах тощо; досить часто, особливо у Франції, ними були жінки — маркітантки. З’явилися ще в Давній Греції та Римі, найбільшого поширення набули в європейських феодальних арміях за відсутності централізованого постачання військ. Від XVIII ст. (у російській армії — з 1716 р.) права маркітантів регламентували спеціальними інструкціями та статутами; існували до початку ХХ ст.

3. Подивіться виставу за мотивами п'єси Б.Брехта "Матінка Кураж та її діти"


4. Роздивіться картку з композицією п'єси, щоб було зрозуміліша роль кожного персонажа


5. Дайте відповідь на запитання 4 підручника (ст. 180)







Урок 52, 53. Образ Кураж - пророча метафора майбутнього Німеччини

Кураж навчилася отримувати зиск від війни. Разом зі своїми дітьми вона їздила у фургончику слідом за військами. І хоча це було дуже ризикованим, але для неї важливішою була можливість збагатіти. Засліплена жагою збагачення, матінка Кураж не змогла зупинитися навіть тоді, коли почала втрачати власних дітей: «матінка» трохи погорювала і знову вирушила налагоджувати торгівлю. Героїня заради багатства зраджує своїх дітей. Торгівля йде добре, і тому вона підтримує війну, яка стала для неї годувальницею. Анна впевнена, що про мораль краще говорити ситому, а не голодному. Матінка Кураж по своїй суті була не злою людиною, навіть веселою та доброю господинею. Принагідно вона може навіть допомогти іншим, але якщо це не зашкодить її гаманцю.


2. Постановка й розв'язання проблемного питання

- Упродовж п’єси героїня називає себе і своїх дітей, що допомагають їй тягти фургон, «діловими людьми», «мирними людьми», «маленькими людьми», «простими людьми», «порядними людьми». Яке значення вкладає вона в ці слова? Чи згодні ви з нею?

3. Узагальнення

Б. Брехт у п’єсі «Матінка Кураж та її діти» використовує низку прийомів, необхідних для створення «ефекту відчуження». Це — монтаж, з’єднання частин, епізодів без їхнього злиття; зонґи (пісні), що їх виконують герої, в узагальненій формі відтворюють світогляд та життєву позицію кожного з цих образів, а також покликані виявити ставлення автора й акторів до цих персонажів. Брехт попереджав акторів про необхідність дистанціюватися, «відчужено» виконувати ці пісні, оскільки в них мають бути відчутними звинувачення й критика персонажів автором та виконавцями.

Філософську ідею Брехта про несумісність материнства (а отже, і життя, радості, щастя) із військовою комерцією виражено у формі параболи (оповідь віддаляється від сучасного світу, а потім, немов рухаючись по кривій, знову повертається до залишеного предмета, осмислюючи його з філософсько-етичної сторони й оцінюючи його). Параболічним є сюжет, окремі ситуації, епізоди, пов’язані з почерговою втратою матінкою Кураж її дітей: у кожному з них утілено колізію торговки й матері, людини й війни.

Сам образ жінки Брехт зобразив у зовсім несподіваному ракурсі. Драма матері, яка сказала війні «так», для якої людська бойня — благо, гроші, нажива, підсилює згубний та антигуманний уплив війни. Між початком п’єси та її кінцем минає дванадцять років, які змінили обличчя й добробут матінки Кураж (вона постаріла, утратила всіх своїх дітей, майже розорилася), але не змінилися її суть і її ставлення до війни. Вона продовжує тягнути свій фургон, сподіваючись на кращі дні, щоб тільки не скінчилася війна, її годувальниця.

Образ матінки Кураж спричинив бурхливу дискусію в німецькому літературознавстві. Головне, чим докоряли Брехтові,— його героїня нічого не навчилася і не змінилася, а це може пробудити в читача й глядача песимістичний настрій. Брехт відповів дуже коротко: прозріє матінка Кураж чи ні — це не так уже й важливо, автор має досягти прозріння в глядача. На думку Брехта, негативний приклад переконливіший для людини, здатної побачити в матінці Кураж свого двійника і зробити відповідні висновки.

4. Завершіть одне з речень на вибір:

  «Я вважаю, що провідною ідеєю п’єси «Матінка кураж та її діти» Б. Брехта є...»;

  «Образи героїв твору, на мою думку, покликані...»;

  «Письменник спрямовує читача до...».

 5. Домашнє завдання

підготувати відгук, колаж тощо за своїм сприйняттям п’єси Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти».

 

Відео уроки за п'єсою Б.Брехта від ВШО:

Зображення війни у творі «Матінка Кураж та її діти»

Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти»

Брехт. Ідеї попередження та риси "епічного театрі" в п'єсі "Матінка Кураж та її діти"


Урок 54. Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності війни в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...». Образ школи як художня модель фашистської Німеччини

1. Прочитайте за підручником або перейдіть за покликанням і ознайомтеся з відеопрезентацією Біографія Г.Белля  

2. Визначте ключові моменти життя і творчості письменника і, спираючись на схему кроссенса, складіть власний кроссенс

 3. Перейдіть за покликанням і прочитайте або послухайте оповідання Г.Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

4. Складіть 6 тестових запитань за оповіданням Г.Белля

Урок 55, 56. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...»: символічний зміст назви оповідання, її зв'язок з історією Спарти. Символіка та форма твору. Образ головного героя. Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція

Опрацьовуємо картки (Авторка: Олена Аброскіна)

 
 



 

Уроки 57-58.
Тема. Віхи життя і творчості Пауля Целана (1920-1970). "Фуга смерті" - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

Подивіться відео "Біографія Пауля Целана"


Прочитайте статтю підручника, знайдіть топоніми, пов'язані з життям і творчістю П. Целана





Для кращого розуміння вірша Пауля Целана "Фуга смерті" роздивіться картки (автор Олена Аброскіна) 



























Роздивіться ментальну карту для характеристики твору  (Автор Ірина Мороз)
 


Дайте відповіді на запитання 1 та 6 підручника

Урок 59. РЗМ (письмово). Написання асоціативного етюду, викликаного художніми образами прочитаних творів

 Урок 60. Контрольна робота за темою «Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.» (Твір)

Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст. - США


 

 


 Урок 61. Ернест Міллер Гемінґвей. Віхи життя та творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Новаторство прози письменника

 
Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок від ВШО, присвячений життю і творчості письменника





Урок 62. Е. М. Гемінґвей «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті. Змалювання драматичних суперечностей людського буття; його осмисленості та абсурдності, перемог та поразок, величі та слабкості, протистояння природі та єдності з нею

Перейдіть за покликанням і подивіться відеопрезентацію. Визначіть і запишіть паспорт твору

Урок 63. Е. М. Гемінґвей «Старий і море». Символіка образів. Образ Сантьяго. Сенс фіналу й назви повісті. Ознаки притчі у творі









Урок 64. Е. М. Гемінґвей «Старий і море». Символіка образів. Образ Сантьяго. Сенс фіналу й назви повісті. Ознаки притчі у творі

Перейдіть за покликанням і подивіться відеоурок від ВШО







Пройдіть тестування, натиснувши на посилання

Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст. - Колумбія

 Урок 65. Ґабріель Ґарсія Маркес. Стислі відомості про митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «Магічного реалізму» Маркеса

1. Пройдіть за посиланням і подивіться відео про Г.Гарсія Маркеса.
2. Перейдіть за покликанням і прочитайте визначення "Магічний реалізм", запишіть його в зошити.
3. Прочитайте оповідання Г.Гарсія Маркеса "Стариган з крилами" або послухайте його
4. Використовуючи шаблон (автор В.Тирон), складіть ментальну карту за твором
5. Подивіться відео . Спираючись на нього, доповніть або виправте написане на ментальній карті
6. Для кращого розуміння твору відвідайте урок у ВШО за покликанням
7. Перейдіть за покликанням і дайте відповіді на запитання тесту

 

Урок 66. Синтез реального та фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсії Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Філософсько-етичний сенс зустрічі ангела з людьми

Урок 67. «Стариган із крилами» Ґ. Ґарсії Маркеса. Символічний образ ангела. Ідея прагнення внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до одвічних цінностей. Сенс фіналу та назви оповідання

1.Подивіться урок від ВШО "Відображення моральної деградації людства. Символічний образ ангела"
2. Виконайте завдання за картками:






3. Дайте відповідь на запитання: Чи повернуться ангели на землю?

Урок 68. РЗМ (у). Складання вітального слова на честь художнього образу або автора: Ґ. Ґарсія Маркес та його «Стариган із крилами»

 Урок 69. Ясунарі Кавабата - лауреат Нобелівської премії. Відображення самобутності японської культури у повісті «Тисяча журавлів». Історія написання. Провідні ідеї, образна система повісті

Читати твір повністю або скорочено


Урок 70, 71. «Тисяча журавлів» Я. Кавабати. Еволюція головного героя твору (Кікудзі). Символіка повісті. Японські уявлення про красу та відображення їх у творі. Глибокий ліризм твору. Вишукана простота стилю письменника

Упізнайте героїв повісті

Урок 72. Літературне краєзнавство. Я.Парандовський "Алхімія слова"

Урок 73. Контрольна робота за темою «Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст.» (Різнорівневі завдання)

 

Література другої половини ХХ - початку ХХІ ст. - Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої половини ХХ ст.

 Урок 74. Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. (загальний огляд)

Завдання 1. Прочитайте за підручником с. 236-237.

Завдання 2. Роздивіться презентацію Л. Юлдашевої


Завдання 3. Складіть хмарку слів "Риси "Театру абсурду" або "Представники "Театру абсурду" 



Урок 75-77. Фрідріх Фюррематт. Стислі відомості про митця. Художнє дослідження феномена влади - філософсько-етичне підгрунтя драматургії. "Гостина старої дами". Система образів та сюжетна лінія, алегорично-моральний зміст сюжету драми Дюррематта "Гостина старої дами". Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування гріхів минулого, права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи.

Завдання 1. Роздивіться картки "Стрічка часу" та "Особливості творчості Ф.Дюррематта. Доповніть колонку Творча спадщина письменника.


Завдання 2. Прочитайте п'єсу Ф.Дюррематта або подивіться фільм М.Казакова за її мотивами 
(стислий переказ)

Завдання 3. Ознайомтеся з критичними матеріалами


Завдання 4. Запишіть в зошити елементи сюжету пєси "Гостина старої дами"


Завдання 5. Роздивіться картки.


Завдання 6. Поверніться до картки в завданні 4 та дайте відповідь на запитання: Сформулюйте головний урок п'єси Ф. Дюррематта, використовуючи слово людяність. Виконайте тестові завдання


Отже, потрібно в зошити записати тему, назви творів письменника, елементи сюжету, дати відповідь на запитання та виконати 8 тестових завдань.


Урок 78-80. Ежен Йонеско. П'єса «Носороги» як драма абсурду. «Оносороження» – феномен масового обезличування суспільства
Завдання 1. Роздивіться картку. Запишіть тему уроку в зошит. Прочитайте біографію письменника за посиланням або за підручником (с. 238-239)


Завдання 2. Роздивіться картки. Ознайомтеся з інформацією про те, як виник задум п'єси "Носороги"




Завдання 3. Прочитайте за підручником п'єсу "Носороги" (с. 241-258), подивіться буктрейлер за твором



Завдання 4. Запишіть у зошит етапи "оносороження" мешканців міста.

Завдання 5. Дайте відповідь на запитання 10 (с. 259) в зошит.

Завдання 6. Роздивіться картку. Подумайте над запитаннями у ній.

Завдання 7. Ознайомтеся з карткою, виконайте завдання.

Завдання 8. Заповніть паспорт твору. Запишіть його у зошит



Отже, у вас у зошитах має бути записана тема уроку, етапи та причини оносороження, відповідь на запитання 10 (с. 259) та паспорт твору.

Урок 81. Постмодернізм - одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ -  початку ХХІ ст. Соціоісторичні, культурно-філософські й естетичні чинники розвитку постмодернізму в художній літературі. Наріжні принципи постмодерністської поетики. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура

Завдання 1. Ознайомтеся з мистецтвом постмодернізму.

Завдання 2. Запишіть тему уроку та визначення постмодернізму. Подивіться відео за посиланням.


Завдання 3. Відтворіть в зошитах ментальну карту. За допомогою слів з філворда та статті підручника (с. 260-261) доповніть її.

Отже, у вас в зошитах буде тема уроку, визначення та розширена ментальна карта.


Урок 82-83. Найяскравіші представники постмодерністської прози. Ознаки постмодернізму у творчості письменників-прозаїків кінця ХХ - початку ХХІ ст.

Завдання 1. Перейдіть за посиланням і виконайте тест 

Завдання 2. Перейдіть за посиланням
або за кодом, прочитайте статтю і запишіть прізвища авторів-представників постмодернізму

Завдання 3. Роздивіться картки, запишіть прізвища письменників та назви творів, які вони написали




Завдання 4. За прикладом наданих карток створіть одну картку про одного з письменників-постмодерністів (на вибор з наданих в форматі презентації Рower Рoint):
Джон Роберт Фаулз
Джозеф Геллер
Італо Кальвіно
Джон Хойєр Апдайк
Томас Раглз Пінчон
 
Робота Аміна Рузудженк 

Робота Світлана Караулова
 

Робота Ярослав Карманов 
 
Робота Анна Гавадза
Робота Ксенія Бублова

Робота Дар'я Кулібаба 

Робота Артем Соколовський


Робота Дар'я Таптунова 



Завдання: прочитати оповідання Милорада Павича "Скляний равлик"


Урок 84-85. Утілення в оповіданні Милорада Павича «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з читачем. 
Завдання 1. Повторіть уже знайомий вам матеріал про постмодернізм 


Завдання 2. Ознайомтеся з матеріалом. Дізнайтеся про сербського письменника Милорада Павича.


Завдання 4. Сподіваюсь, ви прочитали оповідання М.Павича "Скляний равлик". Ознайомтеся з особливостями твору. Додатковий матеріал щодо композиції та символіки оповідання




Завдання 5. Дайте відповіді на запитання 4 та 5 у зошитах. Також запрошую прочитати за підручником с. 278-286 (оповідання Х.Кортасара "Менади"). 

Урок 86, 87. Хуліо Кортасар, стислі відомості про письменника. Фантастична картина безумства натовпу в оповіданні «Менади»Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Специфіка індивідуального стилю митця.


Завдання 1. Ознайомтеся з біографією аргентинського письменника Хуліо Кортасара за підручником (с. 275-276) або за картками






Завдання 2. Прочитайте пояснення щодо назви твору:


Завдання 3. Сподіваюсь, ви прочитали оповідання. Для пояснення символіки твору прочитайте картку та матеріал підручника на с. 276-278


Завдання 4. Дайте відповіді на тестові завдання та установіть відповідності.




Завдання 5. Дайте відповідь на запитання 7 на сторінці 286 підручника у зошит. 

Урок 88. УРЗМ.


Урок 89. Контрольна робота "Література ІІ половини ХХ століття (Театр абсурду, Постмодернізм. Творчість Ф.Дюррентамма, Е.Йонеско, М.Павича, Х.Кортасара)"

Сучасна література в юнацькому читанні - Україна


Уроки 90, 91. Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури і культури. Таїл Халілов - сучасний український кримськотатарський письменник. Наближеність прози Т. Халілова до філософії екзистенціалізму. Повість "До останнього подиху"
1. Прочитайте за підручником статтю "Особливості розвитку кримськотатарської літератури й культури". Випишіть авторів кримськотатарської літератури ХХ століття.
2. На ст. 289-291 прочитайте автобіографію Таїра Халілова, на ст. 293-302 - скорочений варіант повісті "До останнього подиху".
Що вас найбільше вразило у творі?
3. Для того, щоб краще зрозуміти твір, роздивіться презентацію та інтерактивний плакат за посиланням. 



4. Роздивіться електронну книгу, створену для вивчення повісті "До останнього подиху" (автор В.Свинар), послухайте дистанційний урок (автор В.Сеник)




5. У хвилини відпочинку можете подивитися перший кримськотатарський повноформатний художній фільм "Хайтарма" (2013, реж. А.Сеїтаблаєв) (посилання на нього є у плакаті)
6. Для закріплення матеріалу прочитайте ст. 291-293 підручника (критична стаття перед твором), дайте відповіді на запитання 1 та 9 (на ст. 302)
Щасти)


Уроки 92 - 96. Джон Майкл Грін - американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблогер. "Провина зірок" - розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака й дівчини. Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору.

Сподіваюсь, твір цей ви читали ще влітку.
Знайшла посилання на фільм, але не дуже впевнена, що спрацює
 
1. Прочитайте за підручником ст. 304-308, роздивіться картки (Автор В.Тирон), які разом із критичною статтею підручника допоможуть краще зрозуміти текст.


2. Подивіться відеоурок від ВШО "Джон Майкл Грін. «Провина зірок»"
3. Роздивіться картки для аналізу твору 


4. Подивіться відеоурок від ВШО "Образи головних героїв. Ідеї цінності життя. Символіка назви твору"




5. Роздивіться хмарку слів (Автор Т.Сологуб), випишіть риси характеру головних героїв

6. Розв'яжіть кросворд (Автор В.Тирон)



7. Дайте відповідь на завдання, представлене на картці: "Кольористика образів твору"



Щасти)


ПЧ. Уроки 97. Стівен Едвін Кінг. Стислі відомості про письменника-фантаста. Метафора одержимості як наскрізна тема творів письменника. "Мораль": проблематика, поетика, жанрова своєрідність

Завдання 1. Ознайомтеся з біографією письменника (Автор В.Тирон)








Завдання 2. Прочитайте початок новели "Мораль" за посиланням (на жаль, українською мовою переклад у вільному доступі не знайшла) та короткий зміст твору 

Завдання 3. 
Прочитайте текст.
"Мораль" - це реалістична психологічна новела С.Кінга, опублікована 2009 року. Час і місце дії: ХХІ ст. - наш світ (Земля, Північна Америка). Твір має лінійний сюжет. У цій новелі автор розглядає тонкощі людської натури, внутрішній конфлікт особистості, що виявився на тлі не зовсім звичайних обставин. Окрім психологічного підтексту, у новелі міститься морально-релігійний: автор із різних боків розглядає відносини людини і Бога, феномен віри та його протилежність - свідому відмову від неї.

Художня своєрідність новели С.Е.Кінга "Мораль":
  • інтрига;
  • динамізм;
  • поступове нагнітання атмосфери;
  • невимушений виклад.
Завдання 4. Дайте відповідь на запитання:
Чи можна провести паралель між окремими сценами новели та Біблії? Між якими саме?
Чому герої новели так болісно відреагували на, здавалося б, не такий вже й великий гріх, адже з дитиною нічого страшного не сталося? Яке поняття гріха тут розкрито?
На які думки наштовхує автор своїм твором?

Завдання 5. Складіть гроно до образу одного з персонажів новели С.Е.Кінга "Мораль"
Щасти)


Уроки 94, 95. Даніель Пеннак. Стислі відомості про митця. Пеннак як автор декларації прав читача. Серія детективних романів "Сага про Малоссена". Образ сучасного Парижа та його мешканців у романі Д.Пеннака "Усе для людожерів". Викриття абсурдності суспільства споживання. Детективна лінія твору. Образ Бенджамена Малоссена. Відкритий фінал. Метафоричний сенс назви роману.
Завдання 1. Роздивіться картки про сучасного французького письменника Даніеля Пеннака (Автор В.Тирон)






Завдання 3. Сам твір можете прочитати у скороченому викладі, хоч він і не дуже великий, але за опрацьованим матеріалом складіть схему "Персонажі роману Д.Пеннака "Усе для людожерів"
Щасти)))


Уроки 98 - 101. Маркус Френк Зузак. Стислі відомості про митця. "Крадійка книжок" - роман про другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. Викриття згубного впливу нацизму в творі. Образи "маленьких людей", які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя і культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді у творі М.Ф.Зузака.

Завдання 1. Прочитайте за підручником ст. 310-311. Під час опрацювання біографії письменника спирайтеся і на картку (Автор І.Доброгорська)

Завдання 2. Ознайомтесь з експрес-уроком за цим твором




Завдання 3. На сторінці 2 вашого підручника є код для відвідин електронного додатку до підручника для прочитання роману "Крадійка книжок".

Завдання 4. Роздивіться ментальну карту (з інтернету), яка допоможе зрозуміти цей роман



Завдання 5. За даним посиланням роздивіться чудову презентацію за цим твором (Автор О.Аброскіна)

Презентація за твором (Автор В.Кодола)
Завдання 6. Під час опрацювання твору можете прочитати критичну статтю підручника (ст. 312-313). Дайте відповіді на запитання 1, 2, 18 на ст. 314. Щасти)


Уроки 102. Сучасний літературний процес (загальний огляд). Зарубіжна література ХХІ ст.
Завдання 1. Перегляньте картки (Автор В.Тирон). Занотуйте у зошити прізвища сучасних авторів і країни, які вони представляють.

















Завдання 2. Складіть хмарку слів з прізвищ сучасних авторів.
Завдання 3. Дайте відповідь на запитання: "Знайомство з книгами сучасних зарубіжних авторів я розпочну з ......, тому що ....."


Урок 103. Контрольна робота за темою "Сучасна література в юнацькому читанні"
Працюємо натхненно і самостійно. (Автор В.Тирон)



Урок 104. Узагальнення й систематизація знань. Найвидатніші здобутки зарубіжної літератури доби античності, середньовіччя, Відродження та романтизму

Урок 105. Узагальнення й систематизація знань. Найвидатніші здобутки зарубіжної літератури ХІХ ст. (доби реалізму й раннього модернізму), найвидатніші здобутки зарубіжної літератури ХХ - початку ХХІ ст. (зокрема, сучасного літературного процесу)







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу