Зарубіжка: 7 клас (ІІ семестр)
Покликання на підручник: "Зарубіжна література. 7 клас" авторського колективу під керівництвом Ольги Ніколенко
Покликання на платформу до підручника "Плейтен"Сила дружби і кохання
Урок 25. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у вірші його впливу на людину.
ТЛ Поглиблення понять: символ, художня деталь, герой/героїня.
1. Роздивіться кроссенс
Подивіться відеоурок від ВШО і запишіть факти з біографії поета, зображені в ілюстраціях
2. Прослухайте аудіо книгу
3. Визначаємо жанр поезії (визначення запишіть в зошити) (автор картки Г. Дорох)
4. Читаємо й аналізуємо сонет П. Ронсара "До того, як любов у світ прийшла..."
5. Підбиваємо підсумки. Прочитайте картку (автор Г. Дорох)
Дайте відповіді на запитання: Якою була душа ліричного героя П.Ронсара до того, як пізнала любов? Що дала любов ліричному героєві П.Ронсара?Урок 26. Р. Бернс (1759– 1796) «Моя любов…». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у вірші його впливу на людину.
Вірші напам’ять
1. Подивіться відео урок від ВШО - біографія Роберта Бернса та аналіз поезії
2. Роздивіться картки
3. Виконайте завдання на картках 7 та 8, запишіть відповіді в зошити
Розслідуємо детективні історії
Урок 28. Детективна література. Її характерні особливості. Різновиди детективів. Едгар Аллан По.(1809-1849). Едгар Аллан По. «Золотий жук». Захопливий сюжет твору.
ТЛ Детектив, оповідач. Поглиблення понять: сюжет, композиція (детективного твору).
(УС) Українські письменники – майстри детективного жанру.
1. Роздивіться картки (Авторка О. Швед)
Урок 29. Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних поглядів, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.).
1. Роздивіться відеопрезентацію Адріани Химинець
2. Роздивіться картки (за матеріалами Ганни Сукач)
3. Заповніть паспорт твору
Урок 30. Е. А. По «Золотий жук». Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача
1. Перевірте себе. Дайте відповіді на запитання
2. Перейдіть за покликанням і подивіться відеопрезентацію за цим твором3. Роздивіться картки. Що ви дізналися про персонажів твору?
4. Результати спостережень запишіть в табличку
5. Роздивіться схему логічних міркувань Леграна
Урок 31. Артур Конан Дойл (1859-1930). Оповідання про Шерлока Холмса. «Пістрява стрічка». Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».
(ЛК) Музей Шерлока Холмса у Великій Британії (Лондон). Пам’ятники письменникам та їхнім героям.
(УС) Українські письменники – майстри детективного жанру.
1. Прочитайте біографію А. Конан Дойла. Розгляньте картки (Авторка В. Тусик) і поповніть свої знання. Дайте відповіді на запитання останньої картки
(ТЛ) Детектив, оповідач. Поглиблення понять: сюжет, композиція (детективного твору)
(ЛК) Музей Шерлока Холмса у Великій Британії (Лондон). Пам’ятники письменникам та їхнім героям
(УС) Українські письменники – майстри детективного жанру.
1. Дайте відповідь на запитання: Що означає слово "конфлікт"? Як ви вважаєте, в чому складність розв'язання будь-якого конфлікту?
2. Розглянь інфографіку (авторка Н. Рогова) та заповніть літературне гроно, щоб довести, що на Бейкер-Стріт живе непересічна особа Шерлок Холмс
3. Ознайомтеся з дос'є на Хелен Стоунер (Авторка Н. Рогова). Про що свідчать наведені факти?
4. Про що розповіла Хелін Стоунер Шерлоку Холмсу? Які факти змісили детектива терміново виїхати до маєтку доктора Ройлотта? Роздивіться кроссенс і визначіть підозрілі факти (Кроссенс Н. Рогової вам на допомогу)
5. Роздивіться картку Г. Дорох і дайте відповіді на запитання:
6. Уявіть себе слідчим або слідчою по справі Ройлотта і заповніть протокол розслідування (Авторка Н. Рогова)Урок 33. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості.
1. Перейдіть за покликанням і ознайомтеся з мультимедійною презентацією3. Проведіть власне "розслідування" - пограйте в гру
4. Дайте відповіді на запитання
5. Роздивіться картки
6. Перейдіть за покликанням і пройдіть тестування
Урок 34. Діагностування ГР 1 (усно взаємодіє). Усний переказ фрагменту з художнього тексту або усний твір на запропоновану тему.
Особиста відповідальність
(ТЛ) Алегорія. Поглиблення понять: казка (казка-притча), символ.
(ЛК) Ідея моральної відповідальності крізь призму християнства.
Урок 37. Філософський зміст твору. Маленький принц у ставленні до своєї планети, троянди, лиса та ін.
(ТЛ) Алегорія. Поглиблення понять: казка (казка-притча), символ.
Урок 38-39. Риси людей у казкових персонажах твору.
(ТЛ) Алегорія. Поглиблення понять: казка (казка-притча), символ.
Урок 40. Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Утілення ідеї моральної відповідальності в новелі «Павутинка».
(ЛК) Особливості вірувань японців.
Авдіокнига: Платформа "Плейтен"
1. Знайомимося з Японією (Авторка О. Залізницька)
2. Рюноске Акутаґава, автор новели "Павутинка", - японський письменник. Перейдіть за покликанням і подивіться експрес-урок
3. Роздивіться картки (авторка О. Залізницька) і дайте відповіді на запитання:4. Перевірте свої знання: розв'яжіть кросворд і опрацюйте хмарку слів
5. Перейдіть за покликанням і пограйте в 3 з 5 запропонованих ігор
Урок 41-42. Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Підтекст. Символічні образи природи.
1. Перейдіть за покликанням і подивіться мультимедійну презентацію
2. Роздивіться картку (авторка О. Залізницька) і заповніть її
3. Заповніть сторінку Кандати в Інстаграм (авторка Н. Базильська)4. Перейдіть за покликанням і пройдіть тестування
Урок 43. Діагностування ГР 3 (письмово взаємодіє). Письмовий переказ фрагменту з художнього тексту або письмовий твір на запропоновану тему.
Сутність людини
Урок 44. Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства
(ТЛ) Поглиблення понять про оповідача, розповідача роман, повість, фентезі. Поглиблення уявлень про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва.
(ЛК) Коло читання сучасних підлітків.
(УС) Бібліотеки України.
(ЕК) Порівняння образів підлітків у творах.1. Прочитайте за підручником біографію американського письменника Айзека Азімова (або перейдіть за покликанням і послухайте). Перейдіть за покликанням і дізнайтеся про цікаві факти з його біографії
2. Прочитайте текст повісті "Фах" за підручником (ст. 233-249)
АБО
Перейдіть за покликанням і послухайте текст повісті повністю або скорочено.
5. Перейдіть за покликанням і зіграйте в 3 з 5 представлених ігор
Урок 45. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
(ТЛ) Художність. Поглиблення понять: повість, фантастика.
(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру. Роль наукової фантастики у поступі цивілізації.
1. Перейдіть за покликанням і подивіться експрес-урок
Урок 46. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
(ТЛ) Художність. Поглиблення понять: повість, фантастика.
(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру. Роль наукової фантастики у поступі цивілізації.
1. Перейдіть за покликанням і подивіться мультимедійну презентацію
Експрес-уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=vKMbinqEfOY
https://www.youtube.com/watch?v=zsWp6Oa3LAI
https://www.youtube.com/watch?v=mief_BZH_jY&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=31Урок 47. Ніл Річард Мак-Кіннон Ґейман. «Кораліна». Проблеми родинних стосунків, пошуку свого єства, самооцінки. Казкові пригоди дівчинки Кораліни.
(ТЛ) Художність. Поглиблення понять: роман, фантастика.(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру.
(УС) Твори українських письменників-фантастів для школярів і школярок.
Урок 48. Казкові пригоди дівчинки Кораліни у фантастичному світі з іншими «татом» і «мамою».
(ТЛ) Художність. Поглиблення понять: роман, фантастика.(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру.
(УС) Твори українських письменників-фантастів для школярів і школярок.
Урок 49. Випробування та відкриття Кораліни.
(ТЛ) Художність. Поглиблення понять: роман, фантастика.(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру.
(УС) Твори українських письменників-фантастів для школярів і школярок.
(ЛК) Вплив цифрових технологій на сучасну культуру.
(УС) Твори українських письменників-фантастів для школярів і школярок.
Урок 51. Діагностування ГР 4 (досліджує мовлення). Підсумкова робота за темами № 7, 8 «Особиста відповідальність», «Сутність людини» (тести/відповіді на запитання).
Урок 52. Урок додаткового читання
Підсумки
Урок 53. Актуальні теми і проблеми у творах класичної і сучасної літератури, прочитаних протягом навчального року. Образи улюблених героїв та героїнь художніх текстів/медіатекстів. Авторські ідеї, втілені в літературних персонажах. Літературні жанри та між жанрові утворення. Сучасні ресурси творів зарубіжної літератури для молоді.
(ТЛ) Новела, розповідач, композиція художнього твору, символ, повість, сюжет, персонаж, художня деталь.(ЛК) Сучасна культура проти війни. Культура людських почуттів і міжособистісного спілкування.
(УС) Тема Другої світової війни в українській літературі. Українські переклади творів зарубіжних письменників.
Список літератури для читання влітку
Коментарі
Дописати коментар