Зарубіжка: 8 клас (І семестр)
7. Перейдіть за посиланням і подивіться відео
8. Створіть стрічку часу тривалістю до XVІІІ ст., спираючись на надану нижче картку
Завдання за бажанням: Складіть хмарку слів з прізвищ письменників однієї з літературних епох. (Для складання хмарок слів можна використовувати генератори:
Word Art, Word It Out, WordClouds)
Урок 2. Античність — колиска європейської літератури та культури.
2. Перейдіть за посиланням і подивіться відеопрезентацію
3. Перевірте себе, перейшовши за посиланням
4. Дайте відповіді на три будь-яких запитання із запропонованих:
1) Що таке антична література?
2) Якими мовами і народами створювалась антична література?
3) Які жанри існували в античній літературі?
4) Коли відбувалося підвищення інтересу до античної літератури?
5) У чому полягає заслуга творів античної літератури?
6) Чому не всі твори античності дійшли до нас?
Урок 3. Давньогрецька міфологія, основні цикли грецьких міфів. Міфи троянського циклу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи та символи міфів. Паріс викрадає Єлену.
Урок 4. Смерть Ахілла. Троянський кінь. Ключові образи та символи міфів.
Перейдіть за покликанням і перевірте свої знання з теми "Античність. Міфи Троянського циклу"
Роздивіться електронну книгу та виконайте завдання
Урок 5. Роди і жанри античної літератури. Гомер (прибл. VIII ст. до н. е.). «Іліада». Гомер, його вплив на розвиток європейської культури. «Іліада» як героїчний епос. Основні події сюжету поеми.
Урок 6. Гомер. «Іліада». «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140 – 410).
Урок 7. Тіртей (VII ст. до н. е.). «Добре вмирати тому…».
Утілення ідеї єдності народу, заклик до спільного героїзму заради вітчизни у творі. Ідеал спартанського героя.1. Роздивіться картки (автори Наталія Сирова та Галина Дорох)
2. Перейдіть за покликанням і подивіться відео
3. Прочитайте текст за посиланням, вірш на ст. 59, 60 підручника і дайте відповідь на запитання: Як поету удалося підняти воїнів, які занепали духом, на бій?
4. Ознайомтесь з матеріалом підручника на ст. 60-61, поезією "Барвношатна владарко, Афродіто...", дайте відповідь на запитання 3 на ст. 62
5. Підсумовуємо вивчене: перейдіть за покликанням, дайте відповіді на запитання
Урок 8. Публій Вергілій Марон (70 – 19 рр. до н. е.). «Енеїда». «Заспів» (книга 1, вірші 1—33). Історія створення. Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Сюжет і композиція. Образ Енея.
1. Прочитайте статтю підручника. Роздивіться кроссенс. Які факти біографії письменника ви упізнали? Про які не йдеться?
Перевірте свої відповіді на кроссенс за біографією Вергілія. 1. Вергілія шанували як сучасники, так і послідовники, він, за задумом Данте, став його провідником Пеклом. 2. Народився в Італії. 3. Після навчання деякий час жив у Мілані.4. Повернувся на малу батьківщину й почав писати "Буколіки". 5. Двічі Вергілія позбавляють маєтків, і тільки після втручання Октавіана повертається на батьківщину. 6. Багато працює, свої роботи присвячує своїм друзям, меценатам та Октавіану. 7. Написав поему "Георгіки". 8. "Енеїда" - вершина творчості Вергілія.
Урок 9. Публій Вергілій Марон.
«Енеїда». «Щит Енея» (книга 8, вірші 626—731). Образ Енея. Ідея громадського служіння,
утвердження величі держави. Поеми Гомера і Вергілія.
Перейдіть за посиланням і роздивіться матеріали сайту
Роздивіться картки (автор Н.М.Сирова)
Виконайте тестування за посиланням
Урок 10. Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінґстон». Повість-притча. Історія написання твору. Художній конфлікт твору.
1. Роздивиться інтерактивну книгу (авторка Олена Залізницька), познайомтесь з біографією автора, виконайте завдання.
Урок 11. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінґстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки. Вплив філософії та релігії на повість-притчу. Аудіювання уривка з тексту повісті (за вибором учителя).
1. Опрацюйте картки
Урок 12. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінґстон». Алегоричні образи.
1. Опрацюйте картки (авторка Олена Залізницька)
2. За підсумками роботи з картками й підручником заповніть картку
Уроки 16 - 17. Омар Хаям (прибл. 1048 – 1131). Рубаї. Основні теми й мотиви, лаконізм і місткість жанру рубаї.
1. Подивіться на картку. Що ви на ній бачите? Як ви думаєте, чому на ній поєдналися такі наче несумісні речі: портрет Ньютона, календар, дата у вишиванці і зображення "Титаніка"
3. Прочитайте рубаї Омара Хаяма. Запишіть у зошити визначення жанру поезій, які створював Омар Хаям - "рубаї". Визначіть їх теми. Зробіть висновки і запишіть їх у зошити
4. Роздивіться картку. Які істини проповідував Омар Хаям. Якою хотів би бачити людину? Дайте відповіді на це запитання, спираючись на хмарку слів на картці
Урок 18. Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «В своїх очах вона несе кохання…» (сонет 11). Утілення в сонеті краси високого почуття кохання.
Урок 19. Ерік Вольф Сігел (1937-2010). «Історія кохання». Сюжет роману – розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблематика твору.
1. Дайте відповіді на запитання фотоквеста
Урок 22. Розвиток мовлення (усно). Характеристика одного з героїв повісті Еріка Вольфа Сігела «Історія кохання».
Урок 23. Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Середньовіччя: світло крізь темряву», «Літературний міст у сьогодення» (різнорівневі завдання).
Узагальнення та систематизація знань, здобутих у І семестрі. Презентація епохи,
яка найбільше запам'яталася
Коментарі
Дописати коментар